.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نهاد رهبري از هيج فردي درانتخابات رياست جمهوري حمايت نمي کند

رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها درخصوص انتنخابات رياست جمهوري دوره دهم گفت : نهاد رهبري از هيچ فرد خاصي به عنوان کانديدا حمايت نخواهد کرد بلکه سياست ما دفاع از ارزشهاي اسلامي،تعيين ملاکها و کمک به حضور حداکثري مردم ودانشجويان در اين انتخابات است.

به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام والمسلمين محمد محمديان روز چهارشنبه در بيست و ششمين گردهمايي سراسري مسوولان دفاتر نهاد رهبري در دانشگاههاي کشور افزود: انتظار مي رود که انتخابات رياست جمهوري آينده رقابتي و باشکوه برگزار شود.
محمديان خاطرنشان کرد: ما در اين انتخابات شاخصه هايي که مقام معظم رهبري تبيين نموده اند ، بيان مي کنيم و قدرت تحليل و انتخاب دانشجويان را نيز افزايش خواهيم داد ولي از کانديداي خاصي به عنوان شخص حمايت نمي کنيم.

وي همچنين با اشاره به حمايت مقام معظم رهبري از دولت نهم گفت: مقام معظم رهبري از گفتمان اين دولت که همان احياي ارزشهاي اسلام و انقلاب،عدالت محوري و ساده زيستي و ايستادگي قاطع در برابر دشمنان است حمايت مي کند.
محمديان خاطرنشان کرد: معظم له به گفتمان دولتهاي گذشته نگاه انتقادي داشتند ولي از دولت نهم به صورت شفاف تري حمايت کردند.

وي همچنين علما را مرزبان فکري و سياسي جامعه دانست و گفت: بايد از مرزهاي اعتقادي، فکري و سياسي جوانان در برابر امواج فتنه هاي دشمنان مراقبت نماييم.
محمديان افزود: عالمان دين بايد از ارزشهاي اسلامي دفاع کرده و مراقب باشند خودي و غيرخودي ها با هم مخلوط نشوند.
وي ادامه داد: مردم داري،ساده زيستي و عدالت محوري تنها راه حيات يک جامعه مي باشد .

محمديان خاطرنشان کرد: در جمهوري اسلامي نيز تکيه گاه حکومت مردم هستند و اگر مردم نباشند با همه حقانيت ،شکست خواهيم خورد ، اگر ساده زيستي و مسائل ديگر خدشه دار شود اعتماد مردم نيز کمرنگ مي شود.
وي ادامه داد: اشرافي گري بايد در جامعه به عنوان ضد ارزش معرفي و اعتماد مردم ارزش تلقي شود.

محمديان همچنين نسبت به فعاليت برخي سازمانها به نام حقوق بشر، حقوق زن و حقوق کودک در دانشگاهها هشدار داد و گفت: دشمنان هيمشه با لباس خشن و نظامي وارد نمي شوند و بايد مراقب نفوذ آنها در بين جوانان باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.